VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

1.   Welke materialen gebruiken we voor onze juwelen?


We maken gebruik van verschillende materialen, waaronder onder andere messing, metaal, rhodium, satijndraad, halfedelstenen, sterling zilver 925 en verguld sterling zilver 925. Sterling zilver is de samenstelling van 92,5% zilver vermengd met 7,5% ander metaal (meestal koper).

Indien je vragen hebt over het materiaal van een bepaald juweel, mag je ons steeds een bericht sturen via de website.


2.   Wat zijn de verzendingskosten en levertermijn?


Binnen 3 dagen na ontvangst van je betaling, verzenden we je pakje via B-Post. We versturen de juwelen in een gewatteerde enveloppe en rekenen hiervoor 2,10 euro aan.


3.  Hoe kan ik mijn bestelling betalen?


De betaling in onze webshop kan gebeuren via Bancontact, kredietkaart (Visa/Mastercard) of Paypal.


4.   Zijn er herstellingen mogelijk?


Als een juweeltje binnen een periode van 30 dagen na levering stuk moest zijn, dan zorgen we uiteraard voor een kosteloze herstelling. Ook de meeste andere juwelen kunnen we normaal gezien herstellen, zolang we het materiaal in voorraad hebben. Stuur ons steeds een berichtje en dan bekijken we hoe we jou kunnen helpen.

Wij adviseren wel onze juweeltjes niet in water te houden of 's nachts te dragen tijdens het slapen. We voegen ook steeds rubberen stopjes bij die je best steeds kan aandoen, om geen juweeltjes te verliezen.


5.   Kan ik een artikel terugsturen?


Indien je afziet van je aankoop, kan je artikelen binnen 14 dagen na levering terugsturen naar L'or de Lise (Markt 32, 2590 Berlaar). Alvorens iets te retourneren, stuur je een email naar lordelise@hotmail.com. De juwelen moeten in nieuwe staat verkeren : indien het product beschadigd of gebruikt is, zal er geen terugbetaling volgen. Je bent verantwoordelijk voor de betaling van je eigen verzendingskosten voor de retour van je artikel en verzendingskosten worden niet terugbetaald.


Indien het artikel binnen een periode van 30 dagen na levering defect is, is de reparatie kosteloos. De verzendingskosten zijn in dit geval wel voor onze rekening. Er is geen garantie op het verkleuren van metalen onderdelen.


6.   Is maatwerk mogelijk?


Een juweeltje op maat is mogelijk, maar we hebben geen diploma van edelsmid. Er zijn dus een aantal beperkingen in wat mogelijk is. Maar we denken steeds graag mee en kijken wat we kunnen doen! Heb je dus iets in gedachten of wil je een andere combinatie (liever goud in plaats van zilver, liever een andere kleur van kraal of satijndraad), mag je ons steeds contacteren.

Indien nodig, kunnen we je ook altijd adresjes bezorgen van onze collega's.


7.   Kan ik de juwelen als cadeau laten verpakken?


Ja, dit is mogelijk. Bij het afronden van je bestelling kan je ons een berichtje achterlaten. In dat geval verpakken we de juweeltjes in een kleurrijke enveloppe of gouden kartonnen doosje.


8.  Zijn er cadeaubons beschikbaar?


Ja, deze kan je aanvragen via de website. Je stuurt ons een berichtje via contact waar je doorgeeft voor welk bedrag je een bon wenst en naar waar we deze moeten verzenden. Dit kan je eigen adres zijn maar ook dat van de gelukkige zodat je cadeautje rechtstreeks wordt verzonden. Vergeet dan ook zeker niet de naam van de gelukkige door te geven. Van zodra het bedrag op onze rekening staat, verzenden wij de cadeaubon. Houd dus rekening met enkele dagen verwerking.






Secure Payments by

Bank


Markt 32,

2590 Berlaar

lordelise@hotmail.com